Blogi-yhteistyö

4400,00 

Hakukoneoptimoitu blogipostaus + IG Reels + IG Story -yhteistyö @natasalmela suositulla Instagram-tilillä. Saat henkilökohtaisen suosittelutekstin tuotteellesi tai palvelullesi sekä n. 120 000 silmäparia sitoutuneessa kohderyhmässä.

Mikäli tahdot tietää lisää tai tilata palvelun laskulla, ota yhteyttä nata@natasalmela.fi.

Hintaan lisätään alv 24 %.

Osasto:

Kuvaus

Hakukoneoptimoitu blogipostaus WTD.fi + IG Reels + IG Story @natasalmela 90 000 seuraajan Instagram-tilillä

Tämä yhteistyömuoto sopii tuotteesi tai palvelusi markkinointiin, kun haluat parantaa sivustosi hakukonenäkyvyyttä ja tavoittaa erityisesti n. 25-54-vuotiaat suomalaiset naiset. Lisäksi saat käyttöösi henkilökohtaisen tekstin käytettäväksi esim. omilla nettisivuillasi tai natiiviartikkelissa. Yhteistyö koostuu blogipostauksesta WTD.fi-blogissa, IG Reels -videosta (max. 1 min) sekä min. 5 x Story-klippi -kokonaisuudesta.

  • Tavoittavuus n. 120 000 suomalaista
  • Näyttökerrat yhteensä n. 210 000
  • Sitoutumisaste kampanjoissa keskimäärin 2,6 %

Hyödynnä sisältöä myös omissa kanavissasi! Yhteistyö sisältää vapaat digikäyttöoikeudet kumppanin omissa kanavissa sekä digitaaliset mainosoikeudet 6kk.

***

Yhteistyö sisältää:

  • Hakukoneoptimoitu blogipostaus parantaa sivustosi näkyvyyttä Googlessa ja on kohderyhmäsi löydettävissä vuosien ajan. Nata Salmelan WTD.fi-blogissa on hyvä SEO ja lisäksi hakukoneet suosivat blogien pitkiä tekstejä nostaen ne hakutuloksissa korkealle. Blogin kaikkien aikojen top 10 -postauksista yhdeksän on kaupallisia, joten brändisi ja sivustosi saa tuloksellisen ympäristön pitkäaikaiselle markkinoinnille. Erityisen suosittuja teemoja on rakentaminen ja remontointi, reseptit, matkakohteet sekä henkilökohtaiset käyttökokemukset tuotteista ja palveluista. Blogipostaus kerää n. 20 000 lukijaa kahden viikon seuranta-ajan aikana ja kymmeniä tuhansia lukijoita seuraavien vuosien aikana.
  • Instagram Reels tavoittaa runsaasti kuluttajia. Keskimäärin @natasalmela-tilillä julkaistun Reelsin tavoittavuus on n. 80 000 ja näyttökerrat n. 120 000. Reelsin avulla tuetaan blogipostauksen teemoja ja visualisoidaan postauksen sisältöä. Reels-aineistoa voi hyödyntää myös TikTokissa tai itsenäisinä mainoksina.
  • Instagram Story tavoittaa noin 25 000 kuluttajaa ja mahdollistaa liikenteen ajamisen suoraan verkkokauppaan tai yrityksesi sivuille. Storylla ajetaan yleisöä myös blogipostauksen pariin lukemaan lisää. Yhteistyö sopii kampanjoihin, joiden tavoitteena on vahva call to action ja suoramyynti. @natasalmela-tilin kaupallisissa yhteistöissä Instagram Storyn konversio on parhaimmillaan jopa yli 10 %! (vrt. verkkokauppojen konversio 2-5 %)

Yhteistyö toteutetaan blogipostauksen, Reelsin ja Storyn yhdistelmänä. Näin saadaan sekä laaja peitto halutussa kohderyhmässä, että mahdollisuus suoramyyntiin.

Katso esimerkit kumppaneiden kanssa julkaistuista blogipostauksista ja Reels-videoista.

***

Yhteistyön vaiheet:

  1. Strategia: markkinoitavaan tuotteeseen/palveluun perehtyminen, toimialan analysointi, kilpailijakatsaus, tarvittaessa palaveri tai puhelu kumppanin kanssa
  2. Konseptointi ja käsikirjoitus kumppanin briefin ja tavoitteiden pohjalta
  3. Sisällöntuotanto: stailaus, kuvaus, editointi, kirjoitus
  4. Sisällön hyväksyttäminen kumppanilla ja sisällön muokkaus tarvittaessa
  5. Blogipostauksen tekstin muokkaaminen kumppanin omiin kanaviin (esim. verkkosivuille tai natiiviartikkeliin)
  6. Julkaisu: sisältö julkaistaan sovittuna ajankohtana vuorokauden tavoittavimpaan kellonaikaan
  7. Mahdollisuus sisällön nostamiseen mainontaan erikseen sovittavalla budjetilla
  8. Raportointi

Kampanjan tuotantoon varataan n. 2 viikkoa aikaa. Yhteistyön hinta sisältää rekvisiitan, kaluston, kuvaajan ja assistentin palkkiot, matkakulut pk-seudulla ja muut sisällöntuotannosta tai kanavien ylläpidosta mahdollisesti aiheutuvat kustannukset. Pk-seudun ulkopuolella toteutettavissa yhteistöissä matkakuluista sovitaan erikseen briefin yhteydessä.

Yhteistyön hintaan lisätään alv 24 %.

Huom! Mikäli kumppanin tuote/palvelu ei jostain syystä sovi sisältöyhteistyön kärjeksi tai syntyy kilpailullista ristiriitaa, niin kustannus palautetaan täysimääräisenä ostajalle.

***

@natasalmela Instagram-tilin demografia:

Kohderyhmä luottaa Natan sanaan. He etsivät konkreettia vinkkejä arkipäivän pulmiin, inspiraatiota elämäntyyliin sekä viihdettä vapaa-aikaan. Instagramin seuraajat ovat erittäin sitoutuneita ja ostovoimaista. Tämä mahdollistaa tehokkaat ja kohdennetut kampanjat.

92 % naisia

32 % 25-34-vuotiaita
28 % 35-44-vuotiaita
17 % 45-54-vuotiaita

25 % pk-seudulta

Tilin keskeiset teemat:

  • Asuminen, rakentaminen, sisustus, puutarha
  • Perhe, lapset, arjen helpottaminen
  • Ruoka, ravintolat
  • Yrittäjyys, talous, raha
  • Yhteiskunta, ilmiöt

Jokainen kampanja konseptoidaan ja tuotetaan yksilöllisesti, kumppanin tavoitteet ja toiveet huomioiden.

Kun olet maksanut tämän tuotteen, saat sähköpostiisi automaattisen vahvistusviestin sekä erillisen sähköpostin seuraavista vaiheista.

***

Eikö yllä olevasta löydy vastausta kysymykseesi? Tai haluatko sopia pidemmästä yhteistyöstä? Ota yhteyttä nata@wtd.fi.

Natalia Salmelalla on 13 vuoden kokemus digitaalisesta sisältömarkkinoinnista. Nata on toiminut tuotepäällikkönä muotialalla, tuottajana mediatalossa, PR-suunnittelijana viestintätoimistossa sekä konseptisuunnittelijana markkinointiviestintätoimistossa.