Instagram-yhteistyö

3500,00 

Tuloksellinen IG Reels + Story -yhteistyö @natasalmela suositulla Instagram-tilillä. Saat tuotteellesi tai palvelullesi n. 100 000 silmäparia sitoutuneessa kohderyhmässä.

Mikäli tahdot tietää lisää tai tilata palvelun laskulla, ota yhteyttä nata@natasalmela.fi.

Hintaan lisätään alv 24 %.

Osasto:

Kuvaus

Tuloksellinen sisältöyhteistyö IG Reels + Story @natasalmela 90 000 seuraajan Instagram-tilillä

Tämä yhteistyömuoto sopii tuotteesi tai palvelusi markkinointiin, kun haluat tavoittaa erityisesti n. 25-54-vuotiaat suomalaiset naiset. Yhteistyö koostuu Instagram Reels -videosta (max. 1 min) sekä min. 5 x Story-klippi -kokonaisuudesta.

  • Tavoittavuus n. 100 000 suomalaista
  • Näyttökerrat yhteensä n. 190 000
  • Sitoutumisaste kampanjoissa keskimäärin 2,6 %

Hyödynnä sisältöä myös omissa kanavissasi! Yhteistyö sisältää vapaat digikäyttöoikeudet kumppanin omissa kanavissa sekä digitaaliset mainosoikeudet 6kk.

***

Yhteistyö sisältää:

  • Instagram Reels tavoittaa runsaasti kuluttajia. Keskimäärin @natasalmela-tilillä julkaistun Reelsin tavoittavuus on n. 80 000 ja näyttökerrat n. 120 000. Yhteistyö sopii hyvin, kun haluat brändillesi lisää tunnettuutta, vahvistaa brändimielikuvan tai esitellä tuotteesi/palvelusi kattavasti kuluttajille. Reels-aineistoa voi hyödyntää myös TikTokissa tai itsenäisinä mainoksina.
  • Instagram Story tavoittaa noin 25 000 kuluttajaa ja mahdollistaa liikenteen ajamisen suoraan verkkokauppaan tai yrityksesi sivuille. Yhteistyö sopii kampanjoihin, joiden tavoitteena on vahva call to action ja suoramyynti. @natasalmela-tilin kaupallisissa yhteistöissä Instagram Storyn konversio on parhaimmillaan jopa yli 10 %! (vrt. verkkokauppojen konversio 2-5 %)

Yhteistyö toteutetaan Reelsin ja Storyn yhdistelmänä. Näin saadaan sekä laaja peitto halutussa kohderyhmässä, että mahdollisuus suoramyyntiin.

Katso esimerkit kumppaneiden kanssa julkaistuista Reels-videoista.

***

Yhteistyön vaiheet:

  1. Strategia: markkinoitavaan tuotteeseen/palveluun perehtyminen, toimialan analysointi, kilpailijakatsaus, tarvittaessa palaveri tai puhelu kumppanin kanssa
  2. Konseptointi ja käsikirjoitus kumppanin briefin ja tavoitteiden pohjalta
  3. Sisällöntuotanto: stailaus, kuvaus, editointi, kirjoitus
  4. Sisällön hyväksyttäminen kumppanilla ja sisällön muokkaus tarvittaessa
  5. Julkaisu: sisältö julkaistaan sovittuna ajankohtana vuorokauden tavoittavimpaan kellonaikaan
  6. Mahdollisuus sisällön nostamiseen mainontaan erikseen sovittavalla budjetilla
  7. Raportointi

Kampanjan tuotantoon varataan n. 2 viikkoa aikaa. Yhteistyön hinta sisältää rekvisiitan, kaluston, kuvaajan ja assistentin palkkiot, matkakulut pk-seudulla ja muut sisällöntuotannosta tai kanavien ylläpidosta mahdollisesti aiheutuvat kustannukset. Pk-seudun ulkopuolella toteutettavissa yhteistöissä matkakuluista sovitaan erikseen briefin yhteydessä.

Yhteistyön hintaan lisätään alv 24 %.

Huom! Mikäli kumppanin tuote/palvelu ei jostain syystä sovi sisältöyhteistyön kärjeksi tai syntyy kilpailullista ristiriitaa, niin kustannus palautetaan täysimääräisenä ostajalle.

***

@natasalmela Instagram-tilin demografia:

Kohderyhmä luottaa Natan sanaan. He etsivät konkreettia vinkkejä arkipäivän pulmiin, inspiraatiota elämäntyyliin sekä viihdettä vapaa-aikaan. Instagramin seuraajat ovat erittäin sitoutuneita ja ostovoimaista. Tämä mahdollistaa tehokkaat ja kohdennetut kampanjat.

92 % naisia

32 % 25-34-vuotiaita
28 % 35-44-vuotiaita
17 % 45-54-vuotiaita

25 % pk-seudulta

Tilin keskeiset teemat:

  • Asuminen, rakentaminen, sisustus, puutarha
  • Perhe, lapset, arjen helpottaminen
  • Ruoka, ravintolat
  • Yrittäjyys, talous, raha
  • Yhteiskunta, ilmiöt

Jokainen kampanja konseptoidaan ja tuotetaan yksilöllisesti, kumppanin tavoitteet ja toiveet huomioiden.

Kun olet maksanut tämän tuotteen, saat sähköpostiisi automaattisen vahvistusviestin sekä erillisen sähköpostin seuraavista vaiheista.

***

Eikö yllä olevasta löydy vastausta kysymykseesi? Tai haluatko sopia pidemmästä yhteistyöstä? Ota yhteyttä nata@natasalmela.fi.

Natalia Salmelalla on 13 vuoden kokemus digitaalisesta sisältömarkkinoinnista. Nata on toiminut tuotepäällikkönä muotialalla, tuottajana mediatalossa, PR-suunnittelijana viestintätoimistossa sekä konseptisuunnittelijana markkinointiviestintätoimistossa.