Instagram-yhteistyö
3500,00 €
Tuloksellinen IG Reels + Story -yhteistyö @natasalmela suositulla Instagram-tilillä. Saat tuotteellesi tai palvelullesi n. 100 000 silmäparia sitoutuneessa kohderyhmässä.
Mikäli tahdot tietää lisää tai tilata palvelun laskulla, ota yhteyttä nata@natasalmela.fi.
Hintaan lisätään voimassa oleva arvonlisävero.
Kuvaus
Tuloksellinen sisältöyhteistyö IG Reels + Story @natasalmela 90 000 seuraajan Instagram-tilillä
Tämä yhteistyömuoto sopii tuotteesi tai palvelusi markkinointiin, kun haluat tavoittaa erityisesti n. 25-54-vuotiaat suomalaiset naiset. Yhteistyö koostuu Instagram Reels -videosta (max. 1 min) sekä min. 5 x Story-klippi -kokonaisuudesta.
- Tavoittavuus n. 100 000 suomalaista
- Näyttökerrat yhteensä n. 190 000
- Sitoutumisaste kampanjoissa keskimäärin 2,6 %
Hyödynnä sisältöä myös omissa kanavissasi! Yhteistyö sisältää vapaat digikäyttöoikeudet kumppanin omissa kanavissa sekä digitaaliset mainosoikeudet 6kk.
***
Yhteistyö sisältää:
- Instagram Reels tavoittaa runsaasti kuluttajia. Keskimäärin @natasalmela-tilillä julkaistun Reelsin tavoittavuus on n. 80 000 ja näyttökerrat n. 120 000. Yhteistyö sopii hyvin, kun haluat brändillesi lisää tunnettuutta, vahvistaa brändimielikuvan tai esitellä tuotteesi/palvelusi kattavasti kuluttajille. Reels-aineistoa voi hyödyntää myös TikTokissa tai itsenäisinä mainoksina.
- Instagram Story tavoittaa noin 25 000 kuluttajaa ja mahdollistaa liikenteen ajamisen suoraan verkkokauppaan tai yrityksesi sivuille. Yhteistyö sopii kampanjoihin, joiden tavoitteena on vahva call to action ja suoramyynti. @natasalmela-tilin kaupallisissa yhteistöissä Instagram Storyn konversio on parhaimmillaan jopa yli 10 %! (vrt. verkkokauppojen konversio 2-5 %)
Yhteistyö toteutetaan Reelsin ja Storyn yhdistelmänä. Näin saadaan sekä laaja peitto halutussa kohderyhmässä, että mahdollisuus suoramyyntiin.
Katso esimerkit kumppaneiden kanssa julkaistuista Reels-videoista.
***
Yhteistyön vaiheet:
- Strategia: markkinoitavaan tuotteeseen/palveluun perehtyminen, toimialan analysointi, kilpailijakatsaus, tarvittaessa palaveri tai puhelu kumppanin kanssa
- Konseptointi ja käsikirjoitus kumppanin briefin ja tavoitteiden pohjalta
- Sisällöntuotanto: stailaus, kuvaus, editointi, kirjoitus
- Sisällön hyväksyttäminen kumppanilla ja sisällön muokkaus tarvittaessa
- Julkaisu: sisältö julkaistaan sovittuna ajankohtana vuorokauden tavoittavimpaan kellonaikaan
- Mahdollisuus sisällön nostamiseen mainontaan erikseen sovittavalla budjetilla
- Raportointi
Kampanjan tuotantoon varataan n. 2 viikkoa aikaa. Yhteistyön hinta sisältää rekvisiitan, kaluston, kuvaajan ja assistentin palkkiot, matkakulut pk-seudulla ja muut sisällöntuotannosta tai kanavien ylläpidosta mahdollisesti aiheutuvat kustannukset. Pk-seudun ulkopuolella toteutettavissa yhteistöissä matkakuluista sovitaan erikseen briefin yhteydessä.
Hintaan lisätään voimassa oleva arvonlisävero.
Huom! Mikäli kumppanin tuote/palvelu ei jostain syystä sovi sisältöyhteistyön kärjeksi tai syntyy kilpailullista ristiriitaa, niin kustannus palautetaan täysimääräisenä ostajalle.
***
@natasalmela Instagram-tilin demografia:
Kohderyhmä luottaa Natan sanaan. He etsivät konkreettia vinkkejä arkipäivän pulmiin, inspiraatiota elämäntyyliin sekä viihdettä vapaa-aikaan. Instagramin seuraajat ovat erittäin sitoutuneita ja ostovoimaista. Tämä mahdollistaa tehokkaat ja kohdennetut kampanjat.
92 % naisia
32 % 25-34-vuotiaita
28 % 35-44-vuotiaita
17 % 45-54-vuotiaita
25 % pk-seudulta
Tilin keskeiset teemat:
- Asuminen, rakentaminen, sisustus, puutarha
- Perhe, lapset, arjen helpottaminen
- Ruoka, ravintolat
- Yrittäjyys, talous, raha
- Yhteiskunta, ilmiöt
Jokainen kampanja konseptoidaan ja tuotetaan yksilöllisesti, kumppanin tavoitteet ja toiveet huomioiden.
Kun olet maksanut tämän tuotteen, saat sähköpostiisi automaattisen vahvistusviestin sekä erillisen sähköpostin seuraavista vaiheista.
***
Eikö yllä olevasta löydy vastausta kysymykseesi? Tai haluatko sopia pidemmästä yhteistyöstä? Ota yhteyttä nata@natasalmela.fi.
Natalia Salmelalla on 13 vuoden kokemus digitaalisesta sisältömarkkinoinnista. Nata on toiminut tuotepäällikkönä muotialalla, tuottajana mediatalossa, PR-suunnittelijana viestintätoimistossa sekä konseptisuunnittelijana markkinointiviestintätoimistossa.